czwartek, 16 lipca 2015

1 rok za mną :)

ROK!
Tak, minął rok od mojego pierwszego napisanego posta na blogu - o bławatku :)
Dumna bardzo jestem :D

Zakładając bloga miał być on dla mnie takim notatnikiem - zapisywać miałam tu wszystko w skrócie, żeby potem łatwo było mi znaleźć to, co wyszukałam wcześniej:)

Pasja rozwinęła się o tyle, że zainwestowałam w kilka zielarskich książek, dokupiłam tonę półproduktów i blog zaczął być moim notatnikiem - przyjemnością :)

Oczywiście nakręcana przez wszystkie inne blogerki zaczęłam z lubością studiować Wasze denka, przepisy DIY, niedziele dla włosów i kosmetyczne nowości :D Zaczęłam czytać składy i zastanawiać się jak skład czegoś dobrego i drogiego przenieść do moich kosmetyków :D

Poza tym, dzięki mojemu blogowi udało mi się założyć funpage na FB dla osób, które również polubiły kosmetyki domowe i chcą się dzielić swoja wiedzą na ich temat :)

Pojawiłam się również jako osoba jedna z 10 wypowiadająca się na temat naturalnej medycyny na ciekawej stronce domowamedycyna.pl :)

Taaaak...minął rok i czuję, że na tym się nie zakończy :D Teraz mam wakacje więc uczę się różnych drobiazgów - właśnie rozkminiam HLB oraz wszystkie zioła, które spotykam na łące lub na forum Poszukiwacze Roślin :D

Apropo wakacji to w końcu nadszedł czas na podróż poślubną :) Skończyły się studia...można jechać :) Pakowanie, pakowanie więc za dużo czasu na pisanie nie ma :)
Właśnie zrobiłam mix na poparzenia słoneczne: żel aloesowy, witamina A + E, d-panthenol :D
A po wakacjach, czyli jak wrócę szczęśliwa i opalona (mam nadzieję, że nie spalona :D) to mam świetne DIY w planach do udostępnienia ;)
O dziwo napiszę pewnie też o dwóch Tintach które skradły moje serce, albo raczej usta :D Rzadko piszę o kosmetykach drogeryjnych, ale te są mega ładne i trwałe :D

A może przywiozę coś naturalnego z Chorwacji, jakąś roślinkę czy coś to to też opiszę :D

Baju baj, idę świętować rok działalności :D I przygotowywać się psychicznie do wyjazdu :D

Na koniec: dziękuję wszystkim, którzy korzystają z tego bloga :) To cieszy, że ktoś zaraża się tym co ja :D Dziękuję za wszystkie rady, za komentarze, wytykanie błędów. Nadal się uczę, więc to jest konieczne i przyjmowane przeze mnie z przyjemnością :*

8 komentarzy:

  1. Gratulacje i miłej podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)) i miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i wielu niezapomnianych wrażeń z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji urodzinek! :) Życzę Ci przede wszystkim dużo czasu aby powstała całą masa pięknych wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) i życzę miłego wypoczynku:) wracaj do nas z ciekawymi pomysłami, może akurat coś Cię tam zainspiruje albo zajumasz ciekawą roślinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i miłej podróży życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję z okazji roczku i życzę dalszych sukcesów :)
    Tymczasem wypoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat:) Chorwacja mi sie marzy;)

    OdpowiedzUsuń