czwartek, 18 lutego 2016

Spotkanie blogerek w Krakowie - "Poznaj naturalne piękno". Wspomnień garść :)

Pierwszy raz miałam przyjemność spotkać się z dziewczynami, które tak jak ja odnalazły się w prowadzeniu własnego małego świata, jakim jest blog.
Niezmierną przyjemnością jest poznać nowych ludzi, dowiedzieć się nowych rzeczy i przy okazji zobaczyć kawałeczek Krakowa :)

Spotkanie zorganizowała Kasia z bloga Mineralny świat Kasi oraz Kinga z bloga Ujrzeć siebie:) Nie małym szokiem dla mnie było, że udało mi się dostać na to spotkanie. Przyznam jednak, że kusiło mnie ono bardzo, ze względu na tematykę.
Naturalna kosmetyka, wykorzystanie tego co daje nam przyroda, to jak wiadomo jedna z moich pasji :)
Na spotkanie dotarłam z Alicją, Anitą i Sabiną. Gdyby nie one, chyba nie trafiłabym tam sama :D

Na początku wystąpiła Pani z ProBiotics Polska. Przedstawiła bardzo mi bliską tematykę (pod kątem wykształcenia), czyli temat pozytywnych mikroorganizmów w naszym życiu. Opowiedziała o probiotykach, zastąpieniu chemicznych substancji dezynfekujących substancjami naturalnymi.
Najbardziej spodobało mi się napomnienie o tym, że wokół nas jest sporo roztoczy, patogenów, i aby zmniejszać ich ilość powinno się mnożyć dobre mikroorganizmy, które niszczą te złe :D
Firma podarowała nam mydełka i ciekawy płyn, ale o tym innym razem :)
 


Kolejną osobą była Pani z Optima Plus. Firmę tę znacie na pewno z tego, że ostatnio ich olejki eteryczne przewijają się przez mój blog. Lądują dosłownie wszędzie - w kremach, żelach myjących oraz perfumach (które się tworzą ;) ).
 Pooglądałyśmy kilka olejków przyniesionych przez Panią z Optima Plus, dowiedziałyśmy się sporo na temat ich użycia oraz wymieniłyśmy się z dziewczynami doświadczeniami odnośnie ilości ich stosowania (np. do kąpieli), jakie olejki stosować na rożne schorzenia oraz porozmawiałyśmy o naszych ulubionych zapachach :)


Ostatnim co nas czekało na spotkaniu były warsztaty prowadzone przez bardzo charyzmatycznego Pana z firmy Mokosh. Robiłyśmy peeling z soli jodowo - bromowej, oleju makadamia oraz do wyboru dodatki: olejek eteryczny (ja wybrałam olejek z drzewa herbacianego) i odżywczy eliksir do ciała - żurawinowy.
Po burzliwych warsztatach dowiedziałyśmy się kilka nowinek cennych dla blogerów. Bardzo ciekawe informacje rzuciły inne światło na mój sposób patrzenia na blog ;)

Po wszystkich wykładach Kinga i Kasia wręczyły nam torby z prezentami od sponsorów spotkania. Ogrom kosmetyków, na który się nie nastawiałam, ale przemiło było je otrzymać :D
Coś czuję, że samoróbki odejdą na czas aktualny na drugi plan. Tyle ciekawostek...ja ciekawska jestem, uwielbiam testować na sobie :D Jeszcze jak ma naturę w składzie to już w ogóle szaleję.


Finisz spotkania spędziłam wśród 4 dziewczyn, którym nie spieszno było do domu :D To był bardzo miły koniec dnia, zdecydowanie najluźniejszy :)
Spotkanie trwało od 12:00 do 17:00, ja na dworzec zostałam dowieziona (dziękuję Monice za dowiezienie z tym bagażem :D).  Wracałam Polskim Busem więc zabranie tak wielu toreb w trasę nie było łatwe :)

Dziewczyny - dzięki wielkie, że mogłam tak spędzić jeden z moich dni życia :) To fajnie wspiera i daje energię na kontynuowanie blogowania :)
Każda z Was jest niesamowita i świetnie się z wami bawiłam :)
W spotkaniu wzięły udział:

Organizatorki:
* Kinga z bloga http://ujrzecsiebie.blogspot.com/
* Kasia z bloga http://www.mineralnyswiatkasi.pl/
Reszta dziewczyn:
* Aldona z bloga www.goldona.blogspot.com
* Anita z bloga http://anittkova.blogspot.com
* Sabi S. z bloga http://isthemagichereforever.blogspot.com/
* Dominika z bloga http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com
* Zakręcona na włosy http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/
* Gosia. M z bloga http://gosiamysz.blogspot.com/
* Magda Sobol z bloga http://www.takiemojeoderwanie.pl/
* Ela z bloga http://evv-vie.blogspot.com/
* Alicja z bloga http://poradnikbezradnik.blogspot.com/
* Kamila z bloga http://www.bykamila-jk.pl
* Cathy z bloga http://cathy-ubabcinastrychu.blogspot.com/

Dziękuję również sponsorom za świetne kosmetyki. Cieszy mnie, że kosmetyka zmierza w kierunku naturalności :) Tylko naturalne składniki mogą dobrze wpływać na nasz wygląd :)
Linki do stron sponsorów:
* Kosmed
* Farmona
* Elogie
* Sztuka Mydła
* Skrzynka Smaku
* Elfa pharm
* Felicea
* Fitomed
* Dermaglin
* Kolastyna
* Optima Plus
* Pharma Nord
* Mokosh  
* Ziaja 
* Pszczela Dolinka
* Probiotics
* Loton
* scandinaviacosmetics
* Towelsandore

23 komentarze:

  1. Och, to mi wygląda na szalenie wartościowe spotkanie blogerskie, tyle osób zajawionych Naturą w jednym miejscu, a w dodatku wszystko w moim Krakowie kochanym. Czemu mnie tam nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia dlaczego Cię nie było :( Pewnie nie zgłosiłaś się jak dziewczyny zbierały zgłoszenia.
      Szkoda, z przyjemnością bym Cię poznała :D
      I widzisz..a ja Krakowa wcale nie znam. Na szczęście dziewczyny pomogły dotrzeć z dworca na miejsce :D

      Usuń
  2. Miło jest spotkać się z osobami dzielącymi podobne zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) To jest tak motywujące, że nawet nie byłam tego świadoma :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, było świetnie :D Chcę powtórkę :3

      Usuń
  4. Było super!!! Tez ledwo dotarłam do domu (najpierw jeszcze odwiedziłam siostrę, dlatego nie mogłam dłużej zostać), nastawiłam się na mydełko i aniołka a tu taka niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja też mały problem miałam, musiałam na stacji przepakowywać się, żeby do polskiego busa mnie wpuścili :) też liczyłam na mydełko i aniołka :)

      Usuń
  5. Gratuluje okrągłej liczny obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to było bardzo inspirujące spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaale super spotkanie :) Zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze nie jedno bedzie miało miejsce :)

      Usuń
  8. Widzę, że bardzo pozytywnie, sama mam ogromną ochotę na takie spotkanie ale miejscowości ograniczają ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma za co :) miło mi było Was poznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mam nadzieje jeszcze sie spotkamy ;)

      Usuń
  10. tylko Wam pozazdrościć takiego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze, zawsze jak paczyłam na spotkania innych to strasznie im zazdrościłam :) I teraz wiem, że słusznie ;)

      Usuń
  11. Dziękuję za spotkanie :) Mam nadzieję, że będzie zapamiętane na długo, długo :) Pozdrawiam!
    SN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania ciężko się zapomina :) Dziękuję za spotkanie również :)

      Usuń